برج فناوری و نوآوری اصفهان افتتاح شد

توسط معاون علمی رئیس جمهور؛

برج فناوری و نوآوری اصفهان افتتاح شد

برج فناوری و نوآوری در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حضور معاون علمی رئیس جمهور افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری تفریحبار، با حضور روح الله دهقانی، معاون علمی رئیس‌جمهور و استاندار اصفهان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

برج فناوری در زمینی به مساحت ۴۸۰۰ مترمربع و با زیربنای ۲۳ هزار مترمربع در ۱۴ طبقه احداث شده است. این برج، محل استقرار دفاتر اداری و تحقیق و توسعه شرکت‌ها و موسسات فناور و همچنین واحد‌های ارائه‌دهنده خدمات تجاری‌سازی فناوری است.

احداث برج فناوری به صورت یک پروژه مشارکتی بخش خصوصی و دولتی انجام شده است.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در احداث برج فناوری مشارکت داشته‌اند.

برج فناوری قابلیت استقرار ۷۰ شرکت و موسسه فناور و دانش‌بنیان را دارد و ضمن ارائه خدمات استقرار، خدمات مشاوره، راهبری، بازارسازی و توسعه محصول را به هسته‌ها و شرکت‌های فناور مستقر ارائه می‌دهد.

ارزش سرمایه‌گذاری برج فناوری ۵۰۰ میلیارد تومان است و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با اختصاص مبلغ ۱۰ میلیارد تومان و حمایت‌های استقرار شرکت‌ها در احداث برج فناوری مشارکت داشته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برج فناوری و نوآوری اصفهان افتتاح شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برج فناوری و نوآوری اصفهان افتتاح شد"، کلیک کنید.