برداشت زردآلو از باغات قزوین آغاز شد

برداشت زردآلو از باغات قزوین آغاز شد

به گزارش خبرگزاری تفریحبار از قزوین؛ محمد پیله فروش، مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین پیش بینی کرد افزون بر ۴هزار و ۴۵۰تن زردآلو و قیسی از این باغات برداشت شود.

وی افزود: از ۴۲۴هکتار باغ زردآلوی استان ۴۰۹هکتار باغات بارور و ۱۵هکتار باغات غیر بارور می‌باشد.

پیله فروش گفت: این محصول برای تازه خوری و یا استفاده در صنایع فرآوری مانند تهیه مربا و بصورت میوه خشک به بازار عرضه می‌شود.

مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین ترویج و توسعه نهال‌های گواهی دار و اصلاح شده در تولید محصول درشت و با کیفیت و با قابلیت حمل و نقل مناسب جهت بازاررسانی آسان، اجرای عملیات هرس، باردهی، مدیریت کف باغ شامل مبارزه با علف‌های هرز، شخم، تغذیه درختان و کنترل آفت و بیماری در زمان مناسب در بهبود کیفیت و کمیت محصول موثر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برداشت زردآلو از باغات قزوین آغاز شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برداشت زردآلو از باغات قزوین آغاز شد"، کلیک کنید.