بیش از 4میلیون گردشگر از بناهای تاریخی استان اصفهان بازدید کردند – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

بیش از 4میلیون گردشگر از بناهای تاریخی استان اصفهان بازدید کردند - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تفریحبار، حمیدرضا محققیان اظهار داشت: آمارهای ارایه شده از سوی کمیته آمار ستاد سفر اصفهان حاکی است که از روز 24 اسفند تا یازدهم فروردین ماه امسال چهار میلیون و 602 هزار و 607 نفر گردشگر از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان بازدید کردند.

وی افزود: بررسی آمارها همچنین حاکی است که در طی این مدت یک میلیون و 607 هزار و 616 نفر گردشگر حداقل به مدت یک شب در 28 شهرستان استان اصفهان اقامت کردند.

به گفته سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، از آمار موجود تعداد 990 هزار و 823 نفر گردشگر در شهرستان اصفهان اقامت داشتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیش از 4میلیون گردشگر از بناهای تاریخی استان اصفهان بازدید کردند – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیش از 4میلیون گردشگر از بناهای تاریخی استان اصفهان بازدید کردند – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.