تاکر کارلسون: اوکراین تا 50 سال آینده وجود نخواهد داشت

تاکر کارلسون: اوکراین تا 50 سال آینده وجود نخواهد داشت

«تاکر کارلسون» خبرنگار آمریکایی که سابقا در تلویزیون «فاکس نیوز» فعالیت می کرد، گفت ایالات متحده به اوکراین خیانت کرده و این کشور را با فروختن سرزمین هایش نابود خواهد کرد.

به گزارش تفریحبار، «تاکر کارلسون» در گفت وگو با «دونالد ترامپ جونیور» پسر رییس جمهور سابق آمریکا این اظهارات را بیان کرد و هر دو به این توافق رسیدند که «جو بایدن» رییس جمهور کنونی آمریکا نه تنها جهان را در آستانه جنگ جهانی سوم قرار داده، بلکه با روسیه نیز وارد جنگ شده است.

این خبرنگار سرشناس آمریکایی تاکید کرد: «آمریکا، سرزمین های اوکراین را به سرمایه گذاران خارجی می فروشد و اوکراین را با مهاجران جهان سوم پُر می کند؛ بدین ترتیب اوکراین تا 50 سال آینده وجود نخواهد داشت.»

ترامپ جونیور هم به نوبه خود گفت: «هیچکس بیان نکرده که پیروزی در اوکراین چگونه است. من نمی دانم معنی پیروزی در اینجا چیست! آیا این دقیقا مانند مرگ ابدی اوکراینی ها و روس هاست تا زمانی که همه آنها از بین بروند و “بلک راک” وارد آنجا شود و تمام زمین های کشاورزی را تصاحب کند؟ این چیزی است که من آن را احساس می کنم.»

«بلک راک» بزرگ ترین شرکت سرمایه گذاری جهان است و حدود 10 تریلیون دلار دارایی را کنترل می کند. این شرکت یکی از بزرگ ترین دارندگان اوراق قرضه خارجی اوکراین است و در سال 2022 تفاهم نامه ای را با کی یف امضا کرد که در آن متذکر شده بازسازی اوکراین را پس از دوران جنگ مدیریت خواهد کرد.

هنوز مسیله صلح برای جنگ اوکراین مطرح نیست و متحدان این کشور به جای تمرکز بر یک راه حل مسالمت آمیز، به ارسال مداوم تسلیحات به کی یف ادامه می دهند. البته کنفرانس صلح اوکراین در سوییس قرار است از تاریخ 15 الی 16 ژوین (26 الی 27 خرداد) با حضور تقریبا 100 کشور برگزار شود.

این در حالیست که مقامات روسیه نه تنها این کنفرانس صلح را «پوچ» می دانند، بلکه می گویند امکان توافق با اوکراین وجود ندارد زیرا در حال حاضر «ولودیمیر زلنسکی» به عنوان رییس جمهور دیگر مشروعیت ندارد.

پایان خبر تفریحبار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکر کارلسون: اوکراین تا 50 سال آینده وجود نخواهد داشت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکر کارلسون: اوکراین تا 50 سال آینده وجود نخواهد داشت"، کلیک کنید.