تصاویر گلکسی زد فلیپ 6 لو رفت/ عکس

به گزارش خبرگزاری تفریحبار، انتظار می رود سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی بادز 3 و گلکسی رینگ را در رویداد گلکسی آنپکد 10 جولای (20 تیر) در پاریس، رونمایی کند.

در آستانه ی مراسم سامسونگ، رندرهای منتسب به زد فلیپ 6 در شبکه ی اجتماعی ایکس فاش شده اند. در این رندرها پنل پشتی گوشی به همراه یک قاب محافظ شفاف مشخص است و چندین تغییر جزیی به چشم می خورد.

تصاویر گلکسی زد فلیپ 6 لو رفت/ عکس

تصاویر گلکسی زد فلیپ 6 لو رفت/ عکس

در رندرها لبه های تیزتر زد فلیپ 6 نسبت به گلکسی زد فلیپ 5 قابل تشخیص است. سوراخ اسپیکر به جای چندین سوراخ جداگانه یک سوراخ عریض شبیه به سری گلکسی S24 دارد. دوربین های پنل پشتی بزرگ تر از نسل قبل هستند و فاصله ی بین آن ها کمتر شده است.

مشخصات و قیمت گوشی تاشدنی جدید سامسونگ را فعلاً نمی دانیم. تصاویر فاش شده رسمی نیستند و هیچ تضمینی وجود ندارد که در نهایت چنین تغییراتی را در محصول نهایی ببینیم.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصاویر گلکسی زد فلیپ 6 لو رفت/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصاویر گلکسی زد فلیپ 6 لو رفت/ عکس"، کلیک کنید.