آغاز مصاحبه نامزدهای حوزه انتخابیه مشهد و کلات در شورای ایتلاف – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

آغاز مصاحبه نامزدهای حوزه انتخابیه مشهد و کلات در شورای ایتلاف - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

عباس پارسایی در گفت وگو با خبرنگار تفریحبار اظهار کرد: در مرحله آغاز جلسات مصاحبه و ارزیابی نامزدهای انتخابات مجلس که از صبح دوشنبه در محل خانه شهید شروع شده است، 50 نفر از نامزدهای انتخاباتی که پس از ارزیابی سوابق و برنامه ها از بین نامزدها انتخاب شده اند، مورد مصاحبه قرار می گیرند.

وی افزود: در این مرحله هر نامزد انتخاباتی 20 دقیقه فرصت دارد به معرفی خود، سوابق و برنامه های خود بپردازد، سپس به مدت 10 دقیقه پاسخگوی سوال کارشناسان کارگروه انتخاباتی خواهد بود.

گفتنی است؛ نمایندگان فعلی در این مرحله حضور نخواهند داشت اما در مجمع عمومی حاضر و از عملکرد و برنامه های خود دفاع خواهند کرد و در نهایت با رای اکثریت 5 نفر از برگزیدگان به مرکز اعلام تا با تایید حداد عادل رییس شانا به وزارت کشور معرفی شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز مصاحبه نامزدهای حوزه انتخابیه مشهد و کلات در شورای ایتلاف – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز مصاحبه نامزدهای حوزه انتخابیه مشهد و کلات در شورای ایتلاف – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.