آورده سیلاب سوادکوه ۳۵۰ هزار مترمکعب است/ انسداد محور تا جمعه شب – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

آورده سیلاب سوادکوه ۳۵۰ هزار مترمکعب است/ انسداد محور تا جمعه شب - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تفریحبار، محمد حسن نامی پیش ازظهر چهارشنبه در حاشیه بازددی از مناطق سیلزده سوادکوه با اظهار این که بارندگی از ساعت ۸ و ۳۲ دقیقه دیشب شروع شد، افزود: از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه سه شنبه شب سیل در رودخانه شروع شد و ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار مترمکعب حجم آورده سیلاب است.

وی با عنوان این که ۱۵ خودرو دچار آب بردگی شد، افزود: توسط تیم‌های واکنش سریع، امدادی، هلال احمر، بسیج و غیره ۳۳ سرنشین نجات یافتند و با آن که گفته می‌شود دو نفر مفقود شدند، ولی هنوز مطمئن نیستم.

وی بر لزوم فعال کردن آبخیزداری به دلیل تغییرات وسیع تاکید کرد و گفت: پیش بینی می‌شود که چند ساعت آینده یک لاین از محور سوادکوه بازگشایی شود ولی برای تردد خودروها مناسب نخواهد بود زیرا گروه‌های امدادی مشغول فعالیت هستند.

نامی با عنوان این که آورده‌ها به مناطقی خارج از محدوده سیلاب منتقل می‌شوند، از رانندگان خواست تا از سفر از طریق محور سوادکوه به دلیل تشدید ترافیک پرهیز کنند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور یادآور شد: همچنین برق ۵۰ منطقه روستایی و شهری قطع شده بود و تاکنون برق ۲۸ منطقه وصل شد و پیش بینی می‌شود تا بعدازظهر امروز برقد تمامی مناطق وصل شود.

وی گفت: به پلیس راه دستور داده شد تا عبور در محور سوادکوه و ورود خودروها جلوگیری کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آورده سیلاب سوادکوه ۳۵۰ هزار مترمکعب است/ انسداد محور تا جمعه شب – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آورده سیلاب سوادکوه ۳۵۰ هزار مترمکعب است/ انسداد محور تا جمعه شب – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.