اخذ گواهینامه برنامه ایمنی آب شرب گرگان – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

اخذ گواهینامه برنامه ایمنی آب شرب گرگان - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تفریحبار، ابوالفضل رحیمی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گواهینامه برنامه ایمنی آب شهر گرگان از سوی معاونت بهداشت و سلامت محیط کار وزارت بهداشت اخذ شد.

وی افزود: این برنامه در راستای بند هفتم سند راهبرد ملی و بهبود کیفیت آب و با هدف تضمین بهداشت آب و پیشگیری از آلودگی منابع تأمین آب آشامیدنی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: در این برنامه که تمامی فعالیت‌ها برمبنای مدیریت ریسک طرح ریزی می‌شوند ریسک‌های مترتب بر فرایند تأمین، ذخیره سازی و توزیع آب شرب توسط اعضای کمیته برون سازمانی خواهد شد.

وی یادآور شد: این کمیته متشکل از شرکت آب منطقه‌ای، اداره کل حفاظت محیط زیست، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و اعضای درون سازمانی شرکت آبفا است.

رحیمی اظهار کرد: برای هر یک از اقدام‌های اصلاحی و کنترلی در بازه‌های زمانی مختلف پیشنهاد گردید که بخش قابل توجهی از آن اجرا و محقق شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اخذ گواهینامه برنامه ایمنی آب شرب گرگان – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اخذ گواهینامه برنامه ایمنی آب شرب گرگان – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.