ادارات استان کرمان از فردا تا دوشنبه ساعت ۶ تا ۱۱ فعال خواهند بود

ادارات استان کرمان از فردا تا دوشنبه ساعت ۶ تا ۱۱ فعال خواهند بود

تفریحبار/کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان گفت: با توجه به تداوم گرمای هوا، ساعت کاری ادارات در استان تغییر کرد. 

علی بیگ زاده امروز پنجم مرداد ماه در این رابطه اظهار کرد: با توجه به افزایش و تداوم گرمای هوا طی روزهای آینده، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان کرمان تغییر کرد. 

وی افزود: به منظور مدیریت مصرف انرژی و با توجه به افزایش دما، فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان کرمان از فردا شنبه ۶ مرداد تا روز دوشنبه هشتم مرداد ماه، از ساعت ۶ تا ۱۱ خواهد بود. 

به گزارش تفریحبار، دستگاه‌های خدمات‌رسان و کشیک، مشمول این تغییر ساعت نبوده و ارائه خدمات آنها به شهروندان همانند گذشته برقرار است. 

پایان خبر تفریحبار 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادارات استان کرمان از فردا تا دوشنبه ساعت ۶ تا ۱۱ فعال خواهند بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادارات استان کرمان از فردا تا دوشنبه ساعت ۶ تا ۱۱ فعال خواهند بود"، کلیک کنید.