ارتقاء تکنولوژی کافو مخابراتی مرکز تفریحبار گرمسار

ارتقاء تکنولوژی کافو مخابراتی مرکز تفریحبار گرمسار

به گزارش خبرگزاری تفریحبار استان سمنان، قدس در تکمیل این خبر گفت: با سرمایه گذاری اعتباری افزون بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال کافو 6 مرکز مطهری گرمسار به کافو نوری برگردان شد.

وی تصریح کرد: با برگردان این کافو، ظرفیت سازی برای مشترکین جهت بهره مندی از زیرساخت فیبر فراهم شد که در حال حاضر 400 مشترک تلفن ثابت و ADSL محدوده منطقه کاشی و بیسکوران از امکانات این کافو با کیفیت مطلوب و سرعت بالا استفاده می کنند.

سرپرست اداره مخابرات شهرستان گرمسار، امکان ارایه سرویس VDSL با پهنای باند 5 برابر سرویس ADSL را از دیگر مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: بستر فیبرنوری پهنای باند بیش تری نسبت به سایر بسترهای ارتباطی برای انتقال اطلاعات فراهم می سازد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارتقاء تکنولوژی کافو مخابراتی مرکز تفریحبار گرمسار" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارتقاء تکنولوژی کافو مخابراتی مرکز تفریحبار گرمسار"، کلیک کنید.