استفاده از ظرفیت خیران برای کمک به مراکز نگهداری معلولان بوشهر – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

استفاده از ظرفیت خیران برای کمک به مراکز نگهداری معلولان بوشهر - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تفریحبار، مهدی مهرانگیز سه شنبه شب ضمن بازدید از قسمت های مختلف مرکز نگهداری معلولان بالای 14 سال دخترانه بوشهر از زحمات و تلاش های مسیولین و کارکنان این مجموعه تقدیر کرد و گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود بود نداشتن گاز لوله کشی بود که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می شود این مساله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل مشکل آن برآید و این مجموعه را یاری کند.

وی افزود: مشکلاتی نیز در مورد آب مصرفی این مجموعه وجود دارد که از مدیر عامل آبفا استان بوشهر تقاضا می شود این مساله را نیز مد نظر قرار دهد.

رییس کل دادگستری استان بوشهر پس از گفت وگو با مسیولان این مجموعه بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل تخت خواب، تشک، پتو، ویلچر، کولر گازی و مایحتاج غذایی دچار کمبودهایی است که نیاز است از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت.

رییس کل دادگستری استان بوشهر در دیدار چهره به چهره با معلولان مرکز نگهداری معلولان بالای 14 سال دختران استان در جریان کمبودها و مسایل و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استفاده از ظرفیت خیران برای کمک به مراکز نگهداری معلولان بوشهر – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استفاده از ظرفیت خیران برای کمک به مراکز نگهداری معلولان بوشهر – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.