اسماعیلی: امروز رییس جمهور ما به نام قرآن، غرب را استیضاح می کند

اسماعیلی در جدیدترین توییت خود نوشت: انقلاب اسلامی با تکیه بر قدرت قرآن، ارزش های الهی را در برابر توحش غربی احیا کرد و چنین قدرتی نشان می دهد که ما باید به نوسازی نقش بین المللی خود بپردازیم.

به گزارش تفریحبار، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین توییت خود نوشت: در آیین تکریم از خادمان قرآن که با حضور رییس جمهور برگزار شد، گفتم انقلاب اسلامی با تکیه بر قدرت قرآن، ارزش های الهی را در برابر توحش غربی احیا کرد و امکان تجربه حیات طیبه را در دسترس بشر قرار داد.

امروز رییس جمهور ما به نام قرآن، غرب را استیضاح می کند. چنین قدرتی نشان می دهد که ما باید به نوسازی نقش بین المللی خود بپردازیم.

از این رو، اجزای دیپلماسی فرهنگی را بر پایه این ضرورت بازطراحی کردیم و تعاملات قرآنی میان جوامع مختلف مسلمانان از جمله با 28 کشور جهان را سامان دادیم.

100 اثر جدید در حوزه قرآن شناسی و دین پژوهی منتشر شده و 100 اثر نیز از اندیشمندان غیرمسلمان درباره خاندان آل الله در دست ترجمه است.

حضور اندیشمندان و هنرمندان قرآنی خارجی 3 برابر افزایش یافت و ده ها تحولی که از این جنس رخ داد، استقبال 3 میلیونی مردم از نمایشگاه قرآن را رقم زد.

اسماعیلی: امروز رییس جمهور ما به نام قرآن، غرب را استیضاح می کند

پایان خبر تفریحبار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسماعیلی: امروز رییس جمهور ما به نام قرآن، غرب را استیضاح می کند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسماعیلی: امروز رییس جمهور ما به نام قرآن، غرب را استیضاح می کند"، کلیک کنید.