اعلام ترکیب پرسپولیس؛ دروازه‌بان جوان به جای بیرانوند

اعلام ترکیب پرسپولیس؛ دروازه‌بان جوان به جای بیرانوند

به گزارش خبرگزاری تفریحبار؛تیم پرسپولیس در حالی به مصاف اکسین رفته که در این بازی هم سیستم ۴-۱-۴-۱ از سوی کادرفنی مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش ورزش سه، در غیاب یک مدافع چپ تخصصی، این وحید امیری است که در ترکیب اصلی حضور دارد و در جناح راست ایوب مراکشی دیده می‌شود.

با این حال بزرگ‌ترین نقص ترکیب پرسپولیس در خط دروازه است که هنچنان بازیکنی جذب نشده و مهرشاد اسدی در درون دروازه دیده می‌شود.

برخلاف بازی دیروز سروش کمی عقبتر بازی می‌کند و خدابنده‌لو هافبک تهاجمی است.  در خط حمله نیز علی علیپور امروز از ابتدا بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس در بازی دوستانه:

مهرشاد اسدی، حسین کنعانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، ایوب العملود، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدا بنده‌لو، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، علی علیپور.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام ترکیب پرسپولیس؛ دروازه‌بان جوان به جای بیرانوند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام ترکیب پرسپولیس؛ دروازه‌بان جوان به جای بیرانوند"، کلیک کنید.