امنیت ترافیکی زائران اربعین حسینی در مرز باشماق تامین می‌شود – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

امنیت ترافیکی زائران اربعین حسینی در مرز باشماق تامین می‌شود - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

سرهنگ رضا همتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تفریحبار اظهار کرد: پلیس راهور استان به منظور ایجاد امنیت، آرامش و سلامت زائران اربعین حسینی اقدام به انعقاد تفاهمنامه همکاری با فرمانداری مریوان کرد.

وی افزود: براساس این تفاهمنامه پلیس راهور استان ملزم به تأمین امنیت ترافیکی زائران اربعین حسینی شد.

وی اعلام کرد: ایجاد آرامش و سلامت زائران راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از دیگر مفاد این تفاهمنامه همکاری در مرز باشماق مریوان است.

رئیس پلیس راهور کردستان بیان کرد: علایق مشترک ۲ دستگاه و جنبه‌های مختلف در خصوص ایجاد امنیت و آسایش زائران از جمله روانسازی ترافیک، خدمات رسانی به موقع به زوار در مسیر راهپیمایی و منطقه مرزی باشماق، رفع نقاط حادثه خیز، ارائه خدمات ترافیکی، مدیریت حوادث رانندگی و جلوگیری از وقوع تصادفات با حضور پر رنگ و به موقع سازمان‌های خدمات رسان در این تفاهم نامه مورد تاکید قرار گرفته است.

همتی‌زاده اضافه کرد: این تفاهم نامه در ۱۰ بند به امضای پلیس راهور کردستان و فرماندار مریوان رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امنیت ترافیکی زائران اربعین حسینی در مرز باشماق تامین می‌شود – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امنیت ترافیکی زائران اربعین حسینی در مرز باشماق تامین می‌شود – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.