ایمان و تجهیزات دو رکن اصلی سپاه است – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

ایمان و تجهیزات دو رکن اصلی سپاه است - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تفریحبار، سردار سرتیپ علی رزمجو ظهر پنج شنبه در در آیین الحاق خودرو، سلاح و تجهیزات به رده های سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای پیشبرد اهداف بلند خود همواره در جهت ارتقا تجهیزات و کسب آمادگی های لازم تاکنون اقدامات بسزایی را انجام داده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با بیان اینکه نیروی معنویت نقش بسیار موثری در اهداف سپاه دارد اذعان کرد: ایمان و تجهیزات در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو رکن اساسی این نهاد مقدس محسوب می شود.

وی با اشاره به پیشرفت های سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در حوزه تجهیزات تصریح کرد: تاکنون تجهیزات متعددی در حوزه های امنیتی، دفاعی و وسیله های نقلیه به سپاه استان بوشهر، نواحی مقاومت، حوزه های مقاومت و پایگاه های مقاومت بسیج این استان ملحق شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایمان و تجهیزات دو رکن اصلی سپاه است – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایمان و تجهیزات دو رکن اصلی سپاه است – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.