بازداشت ۵ اخلالگر در روند برگزاری انتخابات ایران در استرالیا

بازداشت ۵ اخلالگر در روند برگزاری انتخابات ایران در استرالیا

سفیر ایران در استرالیا با بیان این که در چهار شعبه « سیدنی، ملبورن، کانبرا و بریزبن» دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حال برگزاری است، گفت: علیرغم برخی از مزاحمت‌های ایجاد شده شاهد افزایش حضور رای دهندگان ایرانی در این انتخابات در استرالیا هستیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری تفریحبار، احمد صادقی، سفیر ایران در استرالیا در ارتباط زنده ویدئویی با ستاد انتخابات خارج از کشور گفت: یک نفر در شعبه اخذ رای سیدنی، همچنین یک نفر در بریزبن و سه نفر در ملبورن به دلیل مزاحمت‌هایی که برای رای دهندگان ایجاد کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

وی همچنین در این جلسه که اعضای شورای نگهبان نیز حضور داشتند از آنها خواست که برای انتخابات بعدی تمهیداتی فراهم شود که هموطنان ایرانی خارج از کشور بتوانند به صورت آنلاین در انتخابات شرکت کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت ۵ اخلالگر در روند برگزاری انتخابات ایران در استرالیا" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت ۵ اخلالگر در روند برگزاری انتخابات ایران در استرالیا"، کلیک کنید.