بازدید دکتر طهرانچی از مجموعه صنعتی و مدرن وحدت هیدج

بازدید دکتر طهرانچی از مجموعه صنعتی و مدرن وحدت هیدج

رییس دانشگاه آزاد اسلامی از مجموعه صنعتی و مدرن وحدت هیدج بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تفریحبار، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه معاونان، احمد نقیلو رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان و سیاوش طاهری رییس واحد ابهر از گلخانه بزرگ و مدرن وحدت هیدج بازدید کردند.

در این بازدید ابراهیمی صاحب و مالک این مجموعه گزارشی از روند تشکیل و توسعه گلخانه و بر ضرورت همکاری های مشترک دانشکاه در تامین و اموزش پرسنل تاکید کرد.

گلخانه بزرگ و مدرن هیدج در زمینی به مساحت 60 هکتار بنا شد که بخش گلخانه آن 40 هکتار به صورت شیشه ای و بخش کوچکی هم به صورت نایلونی احداث شده و محصولات آن نیز صادراتی بوده و بیشتر به کشور روسیه صادر می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید دکتر طهرانچی از مجموعه صنعتی و مدرن وحدت هیدج" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید دکتر طهرانچی از مجموعه صنعتی و مدرن وحدت هیدج"، کلیک کنید.