با اتوبوس به خرم‌آباد آمدیم

با اتوبوس به خرم‌آباد آمدیم

تفریحبار/لرستان سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه هفت ساعت و نیم با اتوبوس در مسیر بودیم تا به خرم‌آباد بیاییم، گفت: دوست دارم تمرکز تیم و خودم به بازی فردا باشد.

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی با خیبر خرم آباد بیان کرد: لیاقت مردم مهمان نواز و خوش عهد این سرزمین بود که تیمی را در لیگ برتر داشته باشند و بتوانند مهمان نوازی کنند.

وی با بیان اینکه لرستانی‌ها شور و شعف زیادی را به لیگ برتر ایران تزریق می‌کنند، اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی می‌تواند جذابیت‌های خوبی داشته باشد، از این جهت که هر دو تیم دنبال این هستند بتوانند فوتبال روی زمین و با کیفیت درست و مناسبی را بازی کنند.

ربیعی افزود: بعد از این بازی وارد «فیفا دی» اول خواهیم شد و پارت اولیه مسابقات لیگ انجام می‌شود و یک فرصت دوباره بازسازی است برای اینکه تیم‌ها خودشان را برای ادامه لیگ مهیا کنند.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه صحبت‌هایش گفت: فکر می‌کنم فرآیند بازی می‌تواند خوب باشد و در نهایت هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند از دیدن یک بازی با کیفیت و عاری از هر گونه حاشیه لذت ببرند. امیدوارم تیم ما هم کار و برنامه‌های خود را درست انجام بدهد.

وی اضافه کرد: ما نزدیک هفت ساعت و نیم با اتوبوس در مسیر بودیم، خودم علاقمند نیستم به این مسائل بپردازم و دوست دارم تمرکز تیم و خودم به بازی فردا باشد، «حرف نزده» را همیشه می‌شود زد.

او که از این وضعیت ناراحت به نظر می‌رسید یادآور شد: کلاً در رابطه با فصل کنونی برای مجموعه ذوب آهن حرف زیاد دارم.

ربیعی خاطرنشان کرد: سال گذشته توانمندی خودم و مجموعه تیم را توانستیم نشان دهیم، انتظاراتی داریم که به وقتش در مورد آن صحبت خواهم کرد. الان تمرکز باید روی بازی فردا باشد تا بتوانیم کارمان را انجام دهیم و بعدها می‌شود در مورد مشکلات صحبت کرد.

ادامه دارد….

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "با اتوبوس به خرم‌آباد آمدیم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "با اتوبوس به خرم‌آباد آمدیم"، کلیک کنید.