تداوم افزایش دما در خوزستان

تداوم افزایش دما در خوزستان

تفریحبار/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی تداوم افزایش دما در استان خبر داد.

محمد سبزه زاری در گفت وگو با تفریحبار، اظهار کرد: تا روز چهارشنبه شاخص های نسبتا بالای ناپایداری سبب رگبارهای نقطه ای همراه با رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان خوزستان خواهد شد. پدیده غالب در دیگر نقاط استان مه رقیق یا غبار صبحگاهی خواهد بود.

وی افزود: امروز و روز چهارشنبه در دیگر مناطق استان خوزستان نیز احتمال  رگبارهای پراکنده و نقطه ای وجود دارد. تا اواخر هفته روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می شود. وزش بادها تا روز چهارشنبه در مناطق جنوب غربی و غربی در برخی ساعات متوسط خواهد بود. 

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته گتوند با 29.7 و دزپارت با 9 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین 29.4 و 15.6 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

پایان خبر تفریحبار 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تداوم افزایش دما در خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تداوم افزایش دما در خوزستان"، کلیک کنید.