تصادف زنجیره ای در محور کاشمر – مه ولات 10 مصدوم بر جای گذاشت

تصادف زنجیره ای در محور کاشمر - مه ولات 10 مصدوم بر جای گذاشت

تفریحبار/خراسان رضوی مسیول اورژانس 115 کاشمر گفت: در پی تصادف زنجیره ای در محور کاشمر – مه ولات 10 نفر مصدوم شدند.

مجتبی رحمانی مقدم در تشریح جزییات این حادثه به تفریحبار گفت: در پی تماس با مرکز پیام اورژانس 115 شهرستان کاشمر در  ساعت 20 و 48 دقیقه دوم فروردین، گزارشی مبنی بر تصادف دو خودروی سمند و پژو پارس و دو دستگاه موتورسیکلت گزارش شد.

وی با بیان این که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: حادثه در محور کاشمر – مه ولات بعد از روستای عارف آباد اتفاق افتاد.

مسیول اورژانس 115 کاشمر اذعان کرد: مصدومین این حادثه تعداد 10 نفر شامل 8 آقا و 2 خانم بودند.

رحمانی مقدم افزود: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت و 10 مصدوم که دچار شکستگی و جراحت از ناحیه دست و پا بودند، به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر منتقل شدند.

وی از رانندگان خواست، هنگام رانندگی ضمن رعایت سرعت مطمینه به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.

پایان خبر تفریحبار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصادف زنجیره ای در محور کاشمر – مه ولات 10 مصدوم بر جای گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصادف زنجیره ای در محور کاشمر – مه ولات 10 مصدوم بر جای گذاشت"، کلیک کنید.