توضیحات دادستان شیراز از تیراندازی در اطراف حرم شاهچراغ

توضیحات دادستان شیراز از تیراندازی در اطراف حرم شاهچراغ

به گزارش تفریحبار، سید مصطفی بحرینی دوشنبه شب ۲۵ تیرماه گفت: صدای تیراندازی شنیده ‌شده در اطراف شاهچراغ مربوط به شلیک سهوی یکی از عوامل امنیتی بوده و بر اثر سهل‌انگاری رخ داده است.

تفریحبار نوشت: دادستان مرکز استان فارس با بیان اینکه صدای تیراندازی در یکی از خیابان‌های منتهی به حرم شنیده شده و محدوده حرم در امنیت کامل است، گفت: مراسم شب عاشورای حسینی هم اکنون در امنیت کامل در حرم در حال برگزاری است.

بحرینی با بیان اینکه به محض وصول خبر، یکی از معاونان دادستان شیراز و بازپرس ویژه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) حضور یافتند، گفت: ابعاد دقیق موضوع در دست بررسی است و در صورت کشف موارد دیگر از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توضیحات دادستان شیراز از تیراندازی در اطراف حرم شاهچراغ" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توضیحات دادستان شیراز از تیراندازی در اطراف حرم شاهچراغ"، کلیک کنید.