ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ماهانه اوره و آمونیاک در پتروشیمی مسجد سلیمان

ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ماهانه اوره و آمونیاک در پتروشیمی مسجد سلیمان

پتروشیمی مسجد سلیمان به رکورد تولید اوره و آمونیاک به صورت ماهانه دست یافت.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری تفریحبار، ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ماهانه اوره و آمونیاک در پتروشیمی مسجد سلیمان خبر مهمی است که امروز در رسانه ها فراگیر شد.

در این باره مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان از ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ماهانه اوره و آمونیاک در تیرماه 1403 در این واحد صنعتی خبر داد.

عباس معظمی با اعلام‌ این خبر می گوید: این دستاورد ارزشمند در سال جهش تولید، مبین همدلی پشتکار و عزم راسخ کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان در مسیر اعتلای این مجموعه پر افتخار است.

وی ادامه داد: در شرایطی که کمبود خوراک تحریم‌های ظالمانه به عنوان موانعی بر سر راه تولید محسوب می‌شدند.شما با تلاشی شبانه‌ روزی، عزمی پولادین و اراده‌ای بی نظیر این موانع را پشت سر نهاده و قله‌های تولید را فتح کردید.

معظمی اظهار کرد: تولید 86 هزار و 345 تن اوره و 53 هزار و 169 تن آمونیاک در این ماه رکوردی بی سابقه در تاریخ پتروشیمی مسجد سلیمان به شمار می‌رود و گامی بلند در جهت تحقق اهداف سازمانی و ارتقا جایگاه این شرکت در صنعت پتروشیمی کشور محسوب می‌شود.

وی ضمن تبریک این رویداد بی سابقه به همکاران و سهامداران این‌ شرکت گفت: بی شک این دستاورد عظیم، حاصل اتحاد و همدلی شما عزیزان اقدامات جهادی و تعهد بی‌وقفه به اعتلای این مجموعه است شما با تلاشی خستگی‌ناپذیر و روحیه امیدوار ثابت کردید که هیچ مانعی نمی‌تواند در برابر اراده پولادین شما قد علم کند.

مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان ضمن اطمینان از تداوم این روند پویا و مثبت، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد افتخارات بزرگتری برای پتروشیمی مسجد سلیمان در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود و به سوی قله‌هایی رفیع تر با گامهایی استوار و عزمی راسخ رهسپار خواهیم شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ماهانه اوره و آمونیاک در پتروشیمی مسجد سلیمان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ماهانه اوره و آمونیاک در پتروشیمی مسجد سلیمان"، کلیک کنید.