حادثه رانندگی در دیلم ۲ مصدوم برجای گذاشت – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

حادثه رانندگی در دیلم ۲ مصدوم برجای گذاشت - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تفریحبار، علیرضا پاک نژاد یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت ۲۲:۱۵ یکشنبه، طی گزارش مرکز و کنترل هماهنگی عملیات استان بوشهر مبنی بر انحراف از مسیر یک دستگاه خودرو سواری پراید در کیلومتر ۳ جاده دیلم – هندیجان، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات عامری به محل حادثه اعزام شد.

رئیس هلال‌احمر شهرستان دیلم افزود: در اثر این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند که پس ارزیابی صحنه و اقدامات اولیه درمانی، توسط نجاتگران هلال‌احمر و عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حادثه رانندگی در دیلم ۲ مصدوم برجای گذاشت – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حادثه رانندگی در دیلم ۲ مصدوم برجای گذاشت – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.