حالت بازی تلویزیون سامسونگ

تلویزیون های سامسونگ از پر فروش ترین محصولات در بازار تی وی ها هستند به گونه ای که نمی توان گفت هیچ رقیبی بتوانتد به گرد پای این کمپانی بزرگ دست یابد. شاید برایتان سوال پیش بیاید چرا این برند این قدر دبدبه و کبکبه دارد و خیلی قدرتمند است؟ در پاسخ به این سوال بایستی بگوییم تلویزیون های سامسونگ همانند تلفن های همراه از قابلیت های بسیار زیادی بهره مند هستند از جمله قابلیت های این تلویزیون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلوتوث
  • وای فای wi_fi
  • دوربین
  • قابلیت نصب برنامه های اندرویدی
  • گیم
  •  Youtube  و… از جمله قابلیت های تلویزیون های سامسونگ به شمار می روند.
  • حالت بازی تلویزیون سامسونگ

تلویزیون های سامسونگ

سامسونگ یک برند جهانی است که در تمامی کشور ها این برند را می توانید مشاهده کنید. تلویزیون های سامسونگ یک فناوری بسیار هوشمند هستند که بسیار هوشمند هستند و هر سال می توانید شاهد انواع مختلفی از تلویزیون های سامسونگ با پیشرفت های چشم گیری باشید.این برند محصول کشور کره جنوبی است که از سال 1378 فعالیت خود را در قالب تولید تلویزیون و محصولات سامسونگ شروع کرده است و نزدیک به سه دهه است که با موفقیت زیاد قله های ترقی را هر ساله با ارایه امکانات و تولیدات جدید یکی یکی بالا می رود. همان طور که می دانید این برند تمام دنیا را ساپورت می کند.

دفتر مرکزی این برند در سیول کشور کره جنوبی قرار دارد. یک چیز جالب توجه در رابطه با تلویزیون های سامسونگ این است که این برند در تمام دنیا با کیفیت های متنوع تولید و روانه بازار می شود چرا که این برند تنوع محصولات فروانی دارد. از این رو هنگام خرید بایستی از سایت ها و فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید.از جمله سایت های معتبر خرید تلویزیون های هوشمند می توان به سایت www.samsung.com  اشاره کرد که می توانید از این سایت با خیال راحت با ضمانت اصل بودن خرید خود را انجام دهید.

آموزش بازی های تلویزیون سامسونگ

شاید برایتان جالب باشد در تلویزیون های سامسونگ بازی های ویدیویی به طور فزاینده ای واقعی تر می شوند. آنها صحنه های بازی را با کیفیت بالایی ارایه می دهند که شما احساس می کنید واقعاً در وسط بازی هستید. و هیجان واقعی بازی را به صورت کامل حس خواهید کرد. برای دسترسی به بازی های موجود در تلویزیون های هوشمند سامسونگ  با ما همراه باشید.برای دسترسی به بازی های تلویزیون در ابتدا بایستی  دکمه Home را روی کنترل از راه دور فشار دهید و سپس  گزینه Menu را انتخاب کنید. در قسمت Menu دنبال کلمه تنظیمات و یا اگر زبان تلویزیون شما انگلیسی است  game بگردید و روی آن کلیک کنید. حال شما می توانید از بازی های موجود در تلویزیون خود استفاده کنید.

همچنین می توانید با انجام برخی از تنظیمات صحنه تلویزیون را به گیم نت تبدیل کنید از آنجایی که تلویزیون های  سامسونگ کیفیت تصویر بسیار خوبی دارند، اما تنظیمات Input Signal Plus کیفیت تصویر را بسیار بهتر می کند. همچنین این  تنظیمات Input Signal Plus دامنه سیگنال ورودی برای اتصالات HDMI را افزایش می دهد. همچنین با انجام این تنظیمات می توانید گرافیک را بسیار واضح مشاهده کنید، به گونه ای که احساس کنید واقعاً در بازی هستید.

نکته قابل توجهی که بهتر است بدانید این است که حالت بازی تاخیر ورودی را کاهش می دهد، که به طور قابل توجهی بازدهی کیفیت را افزایش می دهد.ولی شما می توانید برای بهبود کیفیت می توانید در صفحه اصلی تلویزیون سامسونگ، به راحتی بتوانید حالت بازی را روشن و خاموش کنید.

روشن خاموش کردن حالت بازی تلویزیون به صورت زیر است:

  • تنظیمات
  • عمومی
  • مدیریت دستگاه خارجی
  • در اینجا با تنظیمات حالت بازی به گزینه های حالت بازی دسترسی پیدا کنید. مراحلی که در لیست بالا آمده است را به ترتیب انجام داده تا به دسترسی های موجود دست یابید

تلویزیون هوشمند سامسونگ با کیفیت تصویر بهینه سازی شده و سرعت واکنش دهی بالای حالت بازی (Game mode)، بهترین تجربه بازی کردن را برای شما فراهم می سازد. تاخیر ورودی پایین، این امکان را فراهم می سازد تا بازی ها را بدون تار شدن یا لرزش تصویر به شکلی روان روی صفحه ای بزرگ تجربه کنید.اکنون وقت آن رسیده که حالت بازی (Game Mode) تلویزیون هوشمند سامسونگ تان را، که برای بازی کردن بهینه سازی شده است، فعال کنید و از تجربه ی گیمینگ لذت بیشتری ببرید.بسته به نوع کنسول بازی، پشتیبانی از این قابلیت یا عملکرد آن ممکن است فرق کند

نحوه فعال کردن حالت بازی (Game Mode)

با استفاده از حالت بازی (Game mode) تلویزیون سامسونگ، می توانید از تجربه ی گیمینگ بهتر و بهبودیافته لذت ببرید. وقتی کنسول بازی تان را به تلویزیون سامسونگ وصل کنید، حالت بازی (Game mode) به طور خودکار فعال می شود.تلویزیون سامسونگ، کنسول های بازی مانند ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان اس/ایکس و پلی استیشن را تشخیص می دهد و هنگام اتصال آنها، به طور خودکار و بدون نیاز به هر گونه تنظیمات از سوی کاربر، حالت بازی (Game mode) را فعال می کند. کافی است کنسول تان را به تلویزیون وصل کنید و از حالت بازی (Game mode) بهینه سازی شده لذت ببرید.

حالت بازی لگ های داخلی را به حداقل می رساند

قبل از اینکه بررسی را شروع کنیم باید چند نکته را با هم مرور کنیم. اول اینکه باید بدانید که مانیتور کامپیوتر یا تلویزیون شما فقط یک صفحه نمایش متصل به یک پلیر توسط کابل نیست. حتی تلویزیون هایی که قابلیت های هوشمند ندارند دارای قطعات الکترونیکی داخلی زیادی مانند پردازشگرها، حافظه و تمام چیزهایی که انتظار دارید در یک کامپیوتر باشند، هستند. البته به اندازه کامیپوتر ها قطعات پیچیده ندارند؛ دراصل نیازی به قطعات پیچیده ندارند. اما نکته اینجاست که در پشت بدنه پلاستیکی آن ها، عملیات های زیادی صورت می گیرد تا تصاویر و ویدیوها از دی وی دی پلیر یا کامپیوتر یا کنسول بازی شما روی مانیتور یا تلویزیون نمایش داده شوند.

لگ داخلی در واقع برای چشمان انسان قابل درک نیست. لگ داخلی معمولا برای تلویزیون های LCD مدرن، بین پنج تا ده میلی ثانیه طول می کشد. این مقدار زمان بسیار ناچیز است و حس نمی شود بنابراین مسیله خاصی نیست. اما لگ داخلی برای کامپیوتر ها و می تواند دردسرساز باشد. یک صدم ثانیه برای یک گیمر بسایر اهمیت دارد.

در اینجا حالت بازی وارد میدان می شود. وقتی که حالت بازی را در بعضی از مانیتورها و تلویزیون ها فعال می کنید، این حالت تمامی یا قسمتی از پردازش های اولیه را به حداقل می رساند. این به معنی کم شدن لگ داخلی است برای مثال 10 ملی ثانیه به 6 میلی ثانیه تبدیل می شود.

بعضی از تلویزیون های مخصوص بازی حتی می توانند این مقدار زمان را به 1 ثانیه کاهش دهند. بعلاوه در این حالت تمام واکنش های موس و کیبورد و دیگر قسمت ها را نیز با سرعت بیشتری پردازش می شوند.در ضمن اگر تلویزیونی دارید که (مخصوصا تلویزیون های 4K) از لگ ها و باگ ها رنج می برد، خاموش روشن کردن آن احتمالا کمک کند. به غیر از آن می توانید تنظیمات ویدیو را عوض کنید و در آخر حالت بازی را فعال کنید تا لگ ها به حداقل برسند.

حالت بازی یک تنظیم کننده رنگ دیگر

البته این ها همه در صورتی است که حالت بازی تلویزیون یا مانیتور شما یک تنظیم کننده رنگ باشد. اگر نمی دانید که حالت بازی روی تلویزیون شما چه عملکردی دارد، دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کنید (یا در گوگل مدل دستگاه خود را سرچ کنید و در سایت سازنده؛ اطلاعات این حالت را پیدا کنید..اگر هیچکدام از کار های بالا را قادر نیستید انجام دهید، به راحتی وقتی حالت بازی را فعال می کنید به رنگ صفحه نمایش خود دقت کنید؛ اگر روشنایی و غلظت رنگ ها، کمتر و کدر تر شد، احتمال حالت بازی در دستگاه شما عملکرد پردازشی برای لگ داخلی دارد. اما اگر غلظت رنگ ها و روشنایی بیشتر شد، به احتمال زیاد فقط یک تنظیم کننده رنگ است.

حالت بازی را فعال کنیم یا خیر

فرض می کنیم که عملکر حالت بازی در تلویزیون شما مانند مثال اول مقاله است. آیا برای کاهش لگ داخلی آن را باید فعال کنیم؟ خب بستگی دارد. اگر که تا به حال با لگ بخصوصی در کنسول یا کامپیوتر خود برخورد نکرده اید، به احتمال زیاد نیازی به فعال کردن آن ندارید. این را هم در نظر بگیرید که اتصال اینترنت و سرعت اینترنت شما در بروز این لگ ها نقش بسیار بیشتری دارد.اما اگر گیمر حرفه ای هستید و صدم های ثانیه برای شما اهمیت دارد زیرا که نقش حیاتی در بازی کردن شما دارند، جواب بله است. بهتر است آن را فعال کنید. مخصوصا برای بازی های شوتر و جنگی.

در آخر باید یک نکته را در نظر گرفت که با فعال کردن حالت بازی درست است که سرعت عملکرد شما بالاتر می رود اما کیفیت تصویر نیز پایین می آید. مخصوصا روشنایی و رنگبندی تصاویر. این اتفاق برای این می افتد که حالت بازی تمامی پردازش های رنگ و روشنایی تصویر را غیرفعال می کند تا سرعت بالاتر رود. اما باز هم اگر صدم ثانیه برای شما اهمیت دارد، قطعا ارزشش را دارد تا حالت بازی را فعال کنید. فقط یادتان باشد که پس از بازی آن را غیرفعال کنید تا برای استفاده های دیگر از کیفیت تصویر بهتری برخوردار شوید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

آیا با روند تعمیر تلویزیون سامسونگ آشنایی دارید؟ در حالت کلی، تعمیرات تلویزیون ها یک روند مشابه دارد و قطعات نیز مشترک هستند. روند تعمیر تلویزیون با گزارشی که شما از مشکلات تلویزیون سامسونگ به تعمیرکارتلویزیون ارایه می دهید آغاز می شود. تعمیرکار پس از شنیدن مشکل از زبان شما، به بررسی و عیب یابی تخصصی تلویزیون می پردازد.

قطعات تلویزیون سامسونگ در بعضی از مدل ها تفاوت دارند و همین مسیله موجب ایجاد تفاوت هایی در تعمیر انواع تلویزیون سامسونگ شده است. مثلا در تعمیرات تلویزیون سامسونگ ، تعمیر بک لایت ال سی دی با فرایند تعمیر این قطعه در مدل های ال ای دی کمی تفاوت دارد. در هر صورت تعمیر تلویزیون Samsung شامل عیب یابی دستگاه و ترمیم قطعات آسیب دیده است. گاهی هم شدت آسیب دیدگی برخی قطعات بالاست و عملا امکان تعمیر آنها وجود ندارد. در این صورت اجزای معیوب تلویزیون تعویض می شوند تا روند کاری تلویزیون به حالت عادی بازگردد.

منبع : youtube.com

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حالت بازی تلویزیون سامسونگ" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حالت بازی تلویزیون سامسونگ"، کلیک کنید.