حمله به صندوق اخذ رای در جنوب سیستان و بلوچستان و شهادت دو مامور

 حمله به صندوق اخذ رای در جنوب سیستان و بلوچستان و شهادت دو مامور

تفریحبار/سیستان و بلوچستان حمله مسلحانه به یک صندوق اخذ رای در جنوب سیستان و بلوچستان باعث شهادت دو نفر از عوامل انتظامی پلیس محافظ صندوق رای شد.

به گزارش تفریحبار، بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، ساعاتی قبل افراد مسلح برای ربودن صندوق آرای منطقه جکیگور این استان به خودروی عوامل اجرایی و انتظامی صندوق أخذ رای از چند جهت تیراندازی کردند که در ادامه با رشادت ماموران انتظامی محافظ، صندوق ارای مردم حفاظت شد.

 بر اساس اعلام پلیس، در این حمله ۵ نفر از عوامل اجرایی و انتظامی مجروح  و به مرکز درمانی منتقل شده‌اند. در این حمله سرباز وظیفه «فرهاد جلیل» و گروهبان یکم مرزبانی «ابراهیم مرمزی» به  شهادت رسیده‌اند.

پایان خبر تفریحبار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " حمله به صندوق اخذ رای در جنوب سیستان و بلوچستان و شهادت دو مامور" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " حمله به صندوق اخذ رای در جنوب سیستان و بلوچستان و شهادت دو مامور"، کلیک کنید.