خدمت‌رسانی دانشگاهیان دانشگاه آزاد در موکب سیدالشهدا

خدمت‌رسانی دانشگاهیان دانشگاه آزاد در موکب سیدالشهدا

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر چگونگی خدمت‌رسانی دانشگاهیان این دانشگاه آزاد در موکب سیدالشهدا دلوار را تشریح کرد.

انسیه ماهینی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تفریحبار در گزارش میدانی از لحظه‌به‌لحظه این سفر معنوی با اشاره به حضور پرشور همه عاشقان اهل‌بیت(ع) به‌ویژه سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) در پیاده‌روی اربعین، اظهار کرد: دانشگاهیان این دانشگاه همانند آحاد شیعیان جهان با شرکت در رویداد جهانی پیاده‌روی اربعین از این فرصت بهره گرفته و خالصانه به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خدمت گذاری کردند.

وی افزود: چیزی که در لحظه‌لحظه این پدیده کم‌نظیر جهانی کاملاً مشهود است، گام برداشتن زائران اربعین حسینی با هدف تکریم شعائر الهی، دعا برای فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه و آزادی مردم مظلوم غزه از چنگ استکبار جهانی در این مسیر است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با تأکید بر اینکه هر زائر عاشقانه با مواسات با اهل‌بیت علیهم‌السلام و دیگر زائران به سمت کربلا در حرکت هستند، گفت: یکی از فعال‌ترین و پرطرفدارترین موکب‌ها بین نجف اشرف و کربلای معلی موکب سیدالشهدا علیه‌السلام دلوار در عمود ۷۳۶ بوده که با آمادگی کامل، شور و شعف وصف‌ناپذیر خادمانش مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند.

ماهینی با اشاره به حضور کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر به‌عنوان خادم در این موکب، عنوان کرد: کاروان دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر جذاب و پر از معنویت در عمود ۷۳۶ و موکب دلواری‌ها، دور یکدیگر جمع شدند و برای ساعاتی مخلصانه از زائرین اباعبدالله الحسین علیه‌السلام پذیرایی کردند. همچنین در مجالس سخنرانی شرکت و مواعظ اخلاقی در این زمینه ایراد داشتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدمت‌رسانی دانشگاهیان دانشگاه آزاد در موکب سیدالشهدا" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدمت‌رسانی دانشگاهیان دانشگاه آزاد در موکب سیدالشهدا"، کلیک کنید.