خرید سیر سیاه دکتر بیز در اصفهان

آیا سیر سیاه ضرر هم دارد؟

موارد منع مصرف سیر سیاه (black garlic) باید قبل از استفاده افراطی آن مورد توجه قرار گیرد در غیر این صورت با عوارضی به همراه است. سیر سیاه طی یک فرآیند تخمیری تحت دما و رطوبت مشخص از سیر تازه طبیعی به دست می آید. این فرآیند، رنگ، طعم و بافت سیر را تغییر می دهد. سیر سیاه 4 تا 5 برابر آنتی اکسیدان بیشتری در مقایسه با سیر معمولی دارد. همچنین در مقایسه با سیر معمولی، طعم شیرین تر و بافت نرم تری دارد و فاقد بو است. به همین دلیل افرادی که به خوردن سیر علاقه دارند، به مصرف سیر سیاه تمایل بیشتری نشان می دهند. اما مزیت های سیر سیاه تنها به طعم و بو و بافت آن ختم نمی شود.

خرید سیر سیاه دکتر بیز در اصفهان

قبل از آنکه به موارد منع مصرف سیر سیاه اشاره ای داشته باشیم، بهتر است با خواص این محصول بیشتر آشنا شوید. سیر سیاه خواص درمانی بیشماری دارد و در درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها از آن بهره گرفته می شود. از مهم ترین خواص سیر سیاه می توان به پیشگیری از سرطان، کاهش وزن، کاهش چربی خون، درمان بیماری های قلبی و عروقی، کنترل قند خون، پیشگیری از دیابت، درمان زود انزالی در آقایان و غیره اشاره کرد. حال با وجود خواص ذکر شده، آیا مصرف سیر سیاه می تواند عوارضی را نیز به همراه داشته باشد؟ چه کسانی نباید از سیر سیاه استفاده کنند؟ اگر قصد استفاده از سیر سیاه را دارید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا به پاسخ تمام پرسش هایتان درباره ی عوارض احتمالی و موارد منع مصرف سیر سیاه دست یابید.

سیر سیاه چیست

سیر سیاه در واقع از تغییراتی که بر روی سیر معمولی که در سبد غذایی بسیاری از ما وجود دارد، تهیه و تولید می شود. این تغییرات که در نهایت یک محصول پرخاصیت را به ما می دهد باید در دما و رطوبت خاصی انجام گیرد و یک سیر با رنگ سیاه و طعمی شیرین و دلچسب و البته بدون بو را به ما می دهد که حالتی ژله ای دارد.این سیر در سایر نقاط جهان و از طریق کشورهای آسیای جنوبی به فروش می رسد و به اشکال مختلف اعم از پودر، خمیر و همچنین قرص های مکمل به بازار عرضه می شود. امروزه ما در کشور خود نیز توانایی فرآوری سیر و تبدیل آن به سیر سیاه را داریم.

دارای خواص فراوانی است که از آن میان می توان به جلوگیری از پیری زودرس اشاره کرد زیرا خاصیت کلاژن سازی فراوانی دارد. همچنین برای افرادی که سیستم ایمنی بدن آنها پایین است، بسیار مفید می باشد زیرا قدرت ایمنی بدن را بالا می برد.همچنین این نوع از سیر دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی فراوانی می باشد. از دیگر خواص آن می توان به جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری های ویروسی مانند سرماخوردگی، کمک به افرادی که درگیر بیماری های تنفسی هستند و ضد سرطان بودن آن اشاره کرد. همچنین باعث کاهش غلظت خون و همچنین فشار خون می شود.

سیر سیاه یک نوع گیاه است که از آن بذرهایش برای مصارف طبی و درمانی استفاده می شود. در ادبیات طب سنتی، بذرهای سیر سیاه به عنوان یک درمان گیاهی مورد توجه قرار گرفته اند و برای موارد مختلفی از جمله بهبود سیستم ایمنی، کاهش التهابات و بهبود عملکرد قلب مورد استفاده قرار گرفته اند.اما در مورد استفاده از سیر سیاه دکتر بیز برای بارداری ، اطلاعات محدودتر است و باید با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد. چندین مطالعه نشان داده اند که مصرف سیر سیاه در مقدارهای معمولی به طور کلی برای اکثر افراد ایمن است، اما برای زنان باردار، مصرف هر گونه مکمل یا داروی گیاهی باید با دقت بسیار زیادی انجام شود و تنها با راهنمایی و توصیه پزشک متخصص یا متخصص تغذیه مصرف شود.

این محصول پرخاصیت و مفید در واقع از انجام تخمیر بر روی سیر معمولی بدست می آید. در طول این پروسه، سیر را در حدود 60 تا 90 روز در دمای معینی که حدودا بین 60 تا 70 درجه می باشد حرارت می دهند. البته نکته مهم در این زمان کنترل رطوبت است که باید در یک میزان معین نگه داشته شود. محصول نهایی بعد از 90 روز سیری سیاه رنگ و ژله ای می باشد.در گذشته در ایران این سیر تولید نمی شد و تولید آن در انحصار کشورهای آسیای جنوبی بود. اما امروزه ما نیز آن را تولید می کنیم و می توانیم به راحتی و با قیمتی مناسب آن را در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.

هر ماده غذایی، دارویی و حتی گیاهی نباید بیش از اندازه مصرف شود زیرا دارای مضراتی برای بدن خواهد بود. سیر سیاه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مصرف بیش از اندازه آن به کبد آسیب می رساند. و باعث مشکلات معده و همچنین اسهال می شود. در برخی از افراد نیز ممکن است باعث آلرژی شود. این محصول حتی می تواند به افرادی که درگیر درد مفاصل هستند نیز کمک کند.در برخی از افراد ممکن است ایجاد اگزما و یا حتی سرگیجه نماید. بنابراین با احتیاط مصرف نمایید و در صورتی که بدن شما واکنش نشان نداد، آن را مصرف کنید اما تعادل در مصرف را فراموش نکنید.

طریقه مصرف این داروی گیاهی

محصولات دکتر بیز برای مو شامل انواع محصولاتی مانند شامپوها، روغن ها، کرم ها یا ماسک های مو باشند. این محصولات معمولاً حاوی عصاره یا عناصر سیر سیاه هستند که ممکن است برای نرم تر شدن، تقویت و بهبود سلامت مو مفید باشند.در سایر کشورها که سالیان سال است از این ماده استفاده می کنند، 1 تا 3 بوته از این سیر در طول روز است. حتی تکه های این سیر را می توانید در وعده صبحانه خود همراه با نان نیز میل نمایید. ورزشکاران نیز می توانند آن را به وعده غذایی و یا اسموتی های ورزشی خود اضافه و میل نمایند. حتی می توانید آن را غذاهای مختلف مانند پاستا اضافه و میل کنید.

البته به چند نکته باید دقت کنید و آن این است که قبل خواب آن را میل نکنید زیرا خاصیت انرژی زایی آن باعث بی خوابی شما خواهد شداین سیر پرخاصیت در تمام سطح کشور و از طریق سایت های معتبر و فروشگاه های اینترنتی و گاها عطاری ها در دسترس افراد مختلف قرار می گیرد. در استان اصفهان و علی الخصوص شهر اصفهان نیز طرفداران خاص خود را دارد و این محصول گیاهی فوق العاده از طریق در دسترس عموم قرار گرفته است. شما با تماس با می توانید از خواص آن مطلع شده و پس از دریافت راهنمایی از مشاوران ما، آن را با بهترین کیفیت خریداری و استفاده نمایید.

شاید این پرسش مطرح شود که انسولین چیست؟ انسولین هورمونی است که لوزه المعده (پانکراس) در بدن تولید می کند. این هورمون، قند را از خون گرفته و به داخل سلول های بدن منتقل می کند تا بدن از آن قند به عنوان انرژی استفاده کند. در مبتلایان به دیابت یا میزان انسولین کم است یا انسولین به دلایل گوناگون تاثیر کافی ندارد و سلول ها نمی توانند قند موجود در خون را به درستی جذب کنند. در نتیجه، میزان قند یا گلوکز در خون بالا می رود و با گذشت زمان، این موضوع باعث آسیب به برخی اعضای بدن می شود. حال که دانستیم دیابت چیست، بهتر است انواع آن را نیز بشناسیم؛

در این جا سعی داریم درباره بیماری دیابت، علل ابتلا به آن و روش های درمان و کنترل بیماری دیابت صحبت کنیم. دیابت یک بیماری مزمن و پیش رونده است. در کشور ما بالغ بر 5 میلیون بیمار دیابتی وجود دارد که نیمی از این بیماران، از بیماری خودآگاه نیستند و به علت عدم تشخیص به موقع، دچار عوارض خطرناک ناشی از بیماری می شوند. بهترین راهنمایی این است که برای دریافت پک دیابت یا محصولات مشابه، به پزشک خود مراجعه کرده و نظر و راهنمایی او را دریافت کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خرید سیر سیاه دکتر بیز در اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خرید سیر سیاه دکتر بیز در اصفهان"، کلیک کنید.