خرید گندم در خوزستان از 1.5 میلیون تن گذشت

خرید گندم در خوزستان از 1.5 میلیون تن گذشت

تفریحبار/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از یک میلیون و 515 هزار تن محصول گندم در استان خبر داد.

امید جهان نژادیان در گفت وگو با تفریحبار با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از 20 فروردین ماه سال جاری آغاز شد، اظهار کرد: از آغاز عملیات خرید تضمینی گندم تاکنون بیش از یک میلیون و 515 هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است .

وی افزود: با توجه به اینکه در ایام پایانی فصل خرید گندم در استان هستیم، خرید روزانه گندم از کشاورزان استان تقلیل یافته و به بیش از 10 هزار تن رسیده است.

جهان نژادیان اضافه کرد: مطابق برنامه حمل ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران، گندم از مراکز خرید روباز به سیلوهای استاندارد و سایر استان های کشور ارسال می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان یادآور شد: در سال زراعی گذشته خوزستان بیش از یک میلیون و 720 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

پایان خبر تفریحبار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خرید گندم در خوزستان از 1.5 میلیون تن گذشت" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خرید گندم در خوزستان از 1.5 میلیون تن گذشت"، کلیک کنید.