خلیج فارس مواج و متلاطم می شود

خلیج فارس مواج و متلاطم می شود

آفتاب نیوز :

” زهرا راستگو ” روز سه شنبه اظهار کرد: همچنین از فردا تا روز پنجشنبه وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات آرام پیش بینی می شود.

وی افزود: در 24 ساعت آینده وضعیت آسمان بطور غالب صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه رقیق خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا 30 گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی طی ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب 16 تا 44 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.

راستگو ادامه داد: ارتفاع موج دریا امروز در سواحل شمالی و مرکزی 60 تا 120 سانتی متر و در سواحل جنوبی 90 تا 150 گاهی 180 سانتی متر ، از فردا در همه مناطق 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر خواهد بود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت 06:00 ، جزر اول ساعت 13:20، مد دوم ساعت 18:40 و جزر دوم ساعت 23:35 خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خلیج فارس مواج و متلاطم می شود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خلیج فارس مواج و متلاطم می شود"، کلیک کنید.