دانشگاه آزاد آباده باید تبدیل به یک نماد شود

زارعیان:

دانشگاه آزاد آباده باید تبدیل به یک نماد شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تأکید کرد که این دانشگاه باید به یک نماد تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تفریحبار، سی و نهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به میزبانی واحد آباده برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این نشست اظهار کرد: این دانشگاه از بهمن‌ماه سال گذشته وارد سی و سومین سالگرد تأسیس خود شده و پس از گذشت این سنوات از راه‌اندازی این نهاد علمی در شهرستان آباده، باید آن را به یک نماد تبدیل کنیم.

آرش زارعیان اضافه کرد: باید پس از این دوره گذار، به گونه‌ای عمل کنیم که دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده از صورت ظاهری و شکلی خویش خارج شده و یک معنای بلیغ که همان نماد شدن دانشگاه در سطح شهر است به این دانشگاه الصاق شود.

وی بیان کرد: باید در حقیقت تقوا را به‌معنای حرکت دادن تعبیر کنیم و قطعاً از منظر الهی به هر میزان که می‌خواهیم تقوا داشته باشیم باید همان‌قدر به سمت جلو پیشروی واز درجا زدن پرهیز کنیم و این همان شعاری است که برای واحد آباده انتخاب کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده، یاد و خاطره شهید مدافع حرم شهید حمید قاسم‌پور دانشجوی رشته حقوق واحد آباده را گرامی داشت و بر ادامه راه آن شهید به حق پیوسته تأکید کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشگاه آزاد آباده باید تبدیل به یک نماد شود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشگاه آزاد آباده باید تبدیل به یک نماد شود"، کلیک کنید.