دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای در خلخال

دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای در خلخال

تفریحبار/اردبیل فرمانده انتظامی شهرستان خلخال از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان و کشف کلاهبرداری به ارزش بیش از ۸ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ سید هادی موسوی اول شهریور در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری از دامداران شهرستان خلخال، بررسی موضوع با هدف کشف کلاهبرداری‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۲ کلاهبردار شده که پس از هماهنگی قضائی، کلاهبرداران هنگام ارتکاب جرم در یکی از میادین شهر خلخال دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: کلاهبرداران در بازجویی‌های پلیس و در مواجهه با دلایل و مستندات لب به سخن گشوده و به ارتکاب ۳ فقره کلاهبرداری با شگرد اعتمادسازی در بین دامداران و ارائه رسیدهای جعلی در قبال خرید احشام اعتراف کردند.

موسوی با اشاره به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کلاهبرداری های کشف شده، گفت: کلاهبرداران با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شده و خودرو مورد استفاده آنان توقیف گردید.

پایان خبر تفریحبار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای در خلخال" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای در خلخال"، کلیک کنید.