دیدار مربی تیم ملی ایران با برانکو ایوانکوویچ – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تفریحبار، اجلاس سه روزه کنفدراسیون فوتبال ایران از چهارشنبه گذشته با حضور مدیران فنی هر یک از فدراسیون های عضو و مربیان تیم های ملی حاضر در جام ملت های 2023 آسیا در کوالالامپور مالزی آغاز شد. با این حال امیر قلعه نویی تصمیم گرفت به این سفر نرود تا سعید الهویی جای او را در این اجلاس بگیرد.

الهویی روز گذشته با برانکو ایوانکوویچ سرمربی عمان در جام ملت های قبلی که حالا هدایت تیم ملی چین را بر عهده گرفته است دیدار کرد که ایوانکوویچ نیز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد. گراهام آرنولد سرمربی استرالیا نیز دیگر فردی بود که الهویی با او گپ و گفت داشت.

دیدار مربی تیم ملی ایران با برانکو ایوانکوویچ

همچنین مجید جلالی مدیر بخش توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال نیز در این جمع حضور دارد که با مربیانی همچون «هاجیمه موریاتسو» سرمربی ژاپن جلسه برگزار کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیدار مربی تیم ملی ایران با برانکو ایوانکوویچ – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیدار مربی تیم ملی ایران با برانکو ایوانکوویچ – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.