رای دادگاه شکایت قلعه نویی از مایلی کهن اعلام شد

رای دادگاه شکایت قلعه نویی از مایلی کهن اعلام شد

به گزارش خبرگزاری تفریحبار؛ در آخرین ماه های سال گذشته امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دلیل اظهارات محمد مایلی کهن علیه خود، از این چهره شکایت کرد.

به نقل از اطلاعات آنلاین دادگاه رسیدگی به این پرونده که قرار بود در سال 1402 برگزار شود به دلیل عدم حضور مایلی کهن لغو و به اولین روزهای سال 1403 موکول شد و سرمربی اسبق تیم ملی و وکیل امیر قلعه نویی در این دادگاه حاضر شدند.

رای دادگاه درباره این پرونده جنجالی اعلام شد که بر اساس آن محمد مایلی کهن به دلیل صحبت هایش در برخی برنامه های تلویزیونی و یک رسانه اینترنتی علیه سرمربی تیم ملی، به پرداخت 300 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رای دادگاه شکایت قلعه نویی از مایلی کهن اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رای دادگاه شکایت قلعه نویی از مایلی کهن اعلام شد"، کلیک کنید.