رییس و اعضای هیات اجرایی کمیته المپیک و کادر خبری راهی پاریس شدند – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

رییس و اعضای هیات اجرایی کمیته المپیک و کادر خبری راهی پاریس شدند - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تفریحبار از پاریس، در ادامه اعزام اعضای کاروان ورزش ایران به سی و سومین دوره بازی های المپیک، بامداد امروز سه شنبه دوم مرداد، اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، برخی روسای فدراسیون ها و خبرنگاران و عکاسان راهی پاریس شدند.

غلامرضا نوروزی، مهدی گودرزی، علیرضا پورسلمان، غلامرضا شعبانی بهار، زهرا اینچه درگاهی و محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک در این گروه حضور داشتند.

همچنین خبرنگاران و عکاسان رسانه های گروهی که شامل ۱۲ نفر می شدند، برای پوشش خبری و تصویری عملکرد ورزشکاران ایران راهی پاریس شدند.

سی و سومین دوره بازی های المپیک از پنجم مرداد به میزبانی پاریس آغاز خواهد شد و تا روز ۲۱ همین ماه ادامه خواهد داشت.

کاروان ورزش ایران با ۴۰ ورزشکار شامل ۲۹ ورزشکار مرد و ۱۱ ورزشکار زن در این دوره از بازی ها حضور خواهد داشت. ندا شهسواری از تنیس روی میز و مهدی الفتی از ژیمناستیک پرچمداران ایران در مراسم افتتاحیه خواهند بود.

در گروه خبری اعزامی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس، خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری تفریحبار نیز حضور ‌دارد و از امروز جدیدترین اخبار و اتفاقات سی و سومین دوره این بازی ها را ارسال خواهد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس و اعضای هیات اجرایی کمیته المپیک و کادر خبری راهی پاریس شدند – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس و اعضای هیات اجرایی کمیته المپیک و کادر خبری راهی پاریس شدند – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.