شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! /عکس

امیرمسعود عابدین: آخرین مدل معرفی شده از آواتر در چهار مدل ارایه می شود که از 41500 تا 53900 دلار (معادل دو میلیارد و 700 میلیون تومان تا سه میلیارد و 500 میلیون تومان) متغیر است. خودروی اصلاح شده به جای تغییرات اساسی، بر اصلاحات تمرکز دارد.

شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه پکن غوغا به پا کرد! /عکس

همانطور که ماه گذشته در آواتر 12 معرفی شد، آواتر 11 اکنون با رنگ طلایی فلورسنت عرضه می شود. این رنگ از رنگ دانه های متغیر استفاده می کند که رنگ ها را در زوایای خاص تغییر می دهد. بر اساس پلت فرم EP1، آواتر 11 دارای گزینه های تک موتوره یا دو موتوره و انتخاب برد 580 کیلومتر تا 730 کیلومتر است.

شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه پکن غوغا به پا کرد! /عکس

به گزارش تفریحبار، پیشرانه DriveONE هواوی، موتورهای تک یا دوگانه را با قدرت 308 تا 570 اسب بخار و گشتاور 370 تا 650 نیوتن متر ارایه می کند. شتاب گیری صفر تا صد این خودرو از 3٫9تا 6٫6 ثانیه متغیر است. گزینه های باتری شامل 90 یا 116 کیلووات ساعت با شارژ سریع 750 ولت هستند.

شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه پکن غوغا به پا کرد! /عکس

فضای داخلی اکنون دارای طرح رنگ بنفش/سفید است. تزیینات طلایی نیز برای مطابقت با رنگ طلایی فلورسنت جدید وجود دارند. صفحه نمایش مرکزی 15٫6 اینچی از قابلیت تقسیم صفحه پشتیبانی می کند و ناوبری، بازی ها و فیلم ها را نمایش می دهد. نمایشگر کیلومترشمار 10٫25 اینچی نیز در آواتر 11 وجود دارد. همه مدل های آواتر 11 مدل 2024 اکنون دارای سیستم صوتی Meridian با 25 بلندگو هستند.

صندلی های مدل قبلی آواتر 11 باعث ناراحتی برخی از افراد در طول سفرهای طولانی تر می شد. با این حال، مدل 2024 دارای چرم نرم تر بوده و مشکلات قبلی را از بین برده است. علاوه بر این، تمامی نسخه های این خودرو به صندلی های جلویی با جاذبه صفر مجهز شده اند، در حالی که صندلی های عقب سردکن و گرمکن را برای سواری مجلل تر فراهم می کنند.

شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه پکن غوغا به پا کرد! /عکس

جدیدترین مدل های آواتر 11 دارای سیستم پیشگیری از برخورد همه جانبه هستند. هنگام حرکت بین سرعت 30 تا 130 کیلومتر بر ساعت، سیستم پیشگیری از برخورد با موانع جانبی (LOCP)، با هدایت خودرو به خط اصلی خود در صورت شناسایی مانع به راننده کمک می کند. این امر از برخورد در هنگام تغییر لاین جلوگیری می کند.

شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه پکن غوغا به پا کرد! /عکس

آواتر در سال 2018 توسط Changan New Energy و نیو تاسیس شد. نیو بعداً کناره گیری کرد و CATL جایگزین آن شد که اکنون 17 درصد از شرکت را در اختیار دارد. چانگان 40 درصد از سهام را در اختیار دارد و هواوی تامین کننده اصلی آن است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در تفریحبار مراجعه کنید.

54322

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! /عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! /عکس"، کلیک کنید.