شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند

شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند

به گزارش تفریحبار این وزارت در خبری در مورد برگشت مهاجرین از ایران گفته که این افراد به گونه ی جبری و داوطلبانه به تاریخ 31 ماه فروردین و اول ماه اردیبهشت از مرز اسلام قلعه به کشور بازگشته اند.

وزارت امور مهاجرین همچنین افزوده که روز گذشته (یکشنبه 2 اردیبهشت) 125 خانواده افغانستانی که تعداد مجموعی آنان 673 تن می شوند، به صورت اجباری از پاکستان اخراج و از طریق تورخم و سپین بولدک به کشور برگشته اند.

به گفته این وزارت، مهاجرین برگشت کننده برای دریافت کمک، به دفاتر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و سازمان بین المللی مهاجرت معرفی شده اند.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند"، کلیک کنید.