شهید جمهور انتظارات مردم از جایگاه رییس جمهور را بالا برده است – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

شهید جمهور انتظارات مردم از جایگاه رییس جمهور را بالا برده است - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تفریحبار، احسان کامرانی در سومین جلسه ستاد انتخابات هرمزگان، گفت: شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور محبوب ایران توقعات جامعه و نسل امروز را از این جایگاه بالا برده است.

وی افزود: آیت الله رییسی جایگاه ریاست جمهوری را در تراز انقلاب ارتقا داد و این جایگاه را تبدیل به منصبی مردمی کرد که این فرهنگ ماندگار محصول خدمت مخلصانه و مردمی بودن رییس جمهور شهید است.

کامرانی با تاکید بر استفاده از ظرفیت ارزشمند نخبگان، اساتید حوزه و دانشگاه، معتمدان ملی و محلی، افزود: بهره گیری از تمام ظرفیت ها و تریبون های تبیین اهداف و عملکرد نظام جمهوری اسلامی با توجه به تلاش معاندین در شرایط برگزاری انتخابات، باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: سلامت و امنیت انتخابات بسیار اهمیت دارد که در کنار مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح، انعکاس فوق العاده ای خواهد داشت همان گونه که در حماسه بدرقه شهدای خدمت شاهد حضور پر شور و بی نظیر مردم بودیم.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان زمینه سازی این حضور را وظیفه مهم اعضا ستاد دانست و عنوان کرد: با توجه به فرصت فشرده برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تجربه خوب انتخابات پیشین با هماهنگی و تعامل بیشتر اعضا هیات های اجرایی و هیات نظارت زمینه برگزاری باشکوه انتخابات را فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید جمهور انتظارات مردم از جایگاه رییس جمهور را بالا برده است – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید جمهور انتظارات مردم از جایگاه رییس جمهور را بالا برده است – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.