صحرایی در دیدار با رئیس جمهور منتخب چه گفت؟ – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

صحرایی در دیدار با رئیس جمهور منتخب چه گفت؟ - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تفریحبار، رضامراد صحرایی پس از دیدار با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، گفت: تصویری از شرایط کنونی آموزش و پرورش را خدمت دکتر پزشکیان ارائه کردم. اگر می‌خواهیم فرهنگ، اقتصاد کشور و مسائل اجتماعی، مسائل سیاسی کشور را به یک معنا حل کنیم باید امروز بر روی آموزش و پرورش کار کنیم. باید تصمیم بگیریم که ما می‌خواهیم جزئی از راه حل باشیم یا بخشی از مسئله و این تصمیم مهمی است که دولت آینده باید بگیرد.

مراد صحرایی درباره رئیس‌جمهور منتخب افزود: آقای پزشکیان یک شخصیت دانشگاهی هستند و دیدگاه عمیق و دقیقی نسبت به مسئله آموزش دارد به طور عام و به طور خاص امیدوارم نقطه نظرات ایشان با سرعتی مناسب قابلیت تبدیل شدن به اعمال اثربخش و محسوس در نظام آموزش و پرورش داشته باشد.

وی افزود: البته باید بگویم مسائل آموزش و پرورش در یک دولت یا دو دولت حل نمی‌شود. اگر هر دولتی بتواند یکی از مسائل کلان را حل کند، ان شاءالله در افق ۱۰ سال آینده مسائل کلیدی آموزش و پرورش حل خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صحرایی در دیدار با رئیس جمهور منتخب چه گفت؟ – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صحرایی در دیدار با رئیس جمهور منتخب چه گفت؟ – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.