صنعت برق استان بوشهر مهیای برگزاری باشکوه دور دوم انتخابات است – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

صنعت برق استان بوشهر مهیای برگزاری باشکوه دور دوم انتخابات است - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تفریحبار، غلامرضا حشمتی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تمام نیروهای ستادی و عملیاتی با هدف برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد ملی و مهم در آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی بیان کرد: از فعالان ستادهای انتخاباتی استان نیز انتظار می‌رود در روزهای باقیمانده تا پایان تبلیغات از نصب نا ایمن بنرهای تبلیغاتی روی تیرهای برق و در حریم شبکه‌های برق خودداری و در صورت بروز هر گونه حادثه در شبکه در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۲۱ و اپلیکیشن برق من ارتباط حاصل کنند.

حشمتی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با هدف تحقق حضور گسترده و حماسی مردم پای صندوق‌های رأی با تمام توان پای کار آمده و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: این شرکت همچنین با هدف ترغیب هر چه بیشتر مردم به حضور در صحنه سرنوشت ساز انتخابات نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و همچنین تبلیغات محیط در سطح اداره‌های شهرستانی اقدام کرده است.

وی افزود: انتخابات صحنه نمایش عزت و اقتدار ایران اسلامی است که در این زمینه از تمام هم استانی‌ها دعوت می‌شود حضوری پررنگ و آگاهانه در این رویداد داشته باشند.

حشمتی اظهار کرد: در مقطعی که نگاه تمام دشمنان به میزان حضور مردم در انتخابات چشم دوخته شده همگان باید با حضور حداکثری دشمنان و توطئه‌های آنان را ناکام بگذارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صنعت برق استان بوشهر مهیای برگزاری باشکوه دور دوم انتخابات است – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صنعت برق استان بوشهر مهیای برگزاری باشکوه دور دوم انتخابات است – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.