عملیات برف روبی در بیش از هزار کیلومتر باند در محورهای قوچان – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

عملیات برف روبی در بیش از هزار کیلومتر باند در محورهای قوچان - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

جواد جعفری تیتکانلو در گفت وگو با خبرنگار تفریحبار اظهار کرد: بارش برف از حوالی ساعت 2 بعدازظهر روز گذشته در این شهرستان آغاز شد که 52 راهدار در قالب 3 اکیپ مستقر در 3 راهدارخانه قوچان به همراه 30 دستگاه ادوات سبک و سنگین عملیات برف روبی و شن و نمک پاشی را انجام دادند.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای قوچان اولویت عملیات برف روبی را تمرکز بر محورهای اصلی این شهرستان دانست و تصریح کرد: تاکنون قریب به هزار تن شن و نمک در محورهای مواصلاتی این شهرستان پاشیده شده و بیش از هزار کیلومتر باند برف روبی شده است.

وی با اشاره به انسداد محور قوچان درگز در روز گذشته افزود: از ساعت 9 صبح امروز علیرغم کولاک این محور بازگشایی شده و تردد تنها با زنجیر چرخ و احتیاط لازم امکان پذیر است.

جعفری با بیان اینکه حدود 400 کیلومتر راه اصلی اولویت راهداران برای بازگشایی بوده است گفت: هم اکنون راهداران در محورهای اصلی مستقر هستند و راه های روستایی در اولویت بعدی قرار دارد.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای قوچان تاکید کرد: هیچ راه روستایی بسته نبوده ولی تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عملیات برف روبی در بیش از هزار کیلومتر باند در محورهای قوچان – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عملیات برف روبی در بیش از هزار کیلومتر باند در محورهای قوچان – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.