عملیات پروژه های راهداری در شهر سنگدوین آغاز شد – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

عملیات پروژه های راهداری در شهر سنگدوین آغاز شد - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تفریحبار، با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان عملیات اجرایی پروژه های حوزه راهداری شهر سنگدوین با اعتبار 45 میلیارد تومان آغاز شد.

این پروژه ها شامل آغاز عملیات اجرایی پروژه ایمن سازی، تعریض و زیرسازی باند غربی محور سنگدوین بدراق ملا به طول 4.3 کیلومتر و اعتبار 40 میلیارد تومان و آغاز عملیات ساخت یک پل عابر پیاده محور سنگدوین با اعتبار 5 میلیارد تومان است.

کلانتری 12 شهر سنگدوین از دیگر طرح های بود که امروز با حضور استاندار گلستان و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عملیات پروژه های راهداری در شهر سنگدوین آغاز شد – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عملیات پروژه های راهداری در شهر سنگدوین آغاز شد – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.