عکس | توهین باورنکردنی ستاره اینتر به یک میلانی

به گزارش خبرگزاری تفریحبار، در هفته سی وسوم از رقابت های لیگ ایتالیا، اینتر و میلان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر موفق شد با نتیجه 2-1 میلان را شکست بدهد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

اینتری ها با گرفتن سه امتیاز این بازی، 86 امتیازی شدند و قهرمانی خود را با انجام سی و سه بازی قطعی کردند که این بیستمین قهرمانی نراتزوری در رقابت های سری آ ایتالیا بود.

پس از برد اینتر در هفته سی وچهارم مقابل تورینو، بازیکنان میلان در سطح شهر جشن قهرمانی گرفتند.

نکته این خوشحالی، بنر، میمی معروف از بازی کامپیوتری GTA است و در نقاشی روی بنر دامفریز در حالی دیده می شود که قلاده تیو هرناندز که به صورت یک سگ تصویر شده را در دست دارد.

عکس | توهین باورنکردنی ستاره اینتر به یک میلانی

258219

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | توهین باورنکردنی ستاره اینتر به یک میلانی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | توهین باورنکردنی ستاره اینتر به یک میلانی"، کلیک کنید.