عکس | جدایی 2 استقلالی قطعی شد

به گزارش خبرگزاری تفریحبار؛ با اعلام سایت ترانسفر مارکت، میلاد فخرالدینی و پیمان بابایی بازیکنان فصل گذشته استقلال از این تیم جدا شدند.

به گزارش خبرورزشی، میلاد فخرالدینی بعد از مصدومیت یامگا در میانه فصل لیگ بیست و سوم به تیم استقلال اضافه شد و نتوانست در مدت زمان حضورش در این تیم بدرخشد؛ همین امر سبب شد جواد نکونام قید ادامه همکاری با این بازیکن را بزند و فخرالدینی را در لیست خروج قرار دهد. از تیم خیبر خرم آباد به عنوان مقصد بعدی فخرالدینی نام برده می‌شود.

پیمان بابایی هم با اتمام فصل و قراردادش در لیست خروجی باشگاه قرار گرفت و نکونام علاقه ای به تمدید با این بازیکن نشان نداد.

به نظر می رسد پیمان بابایی با تیم گل گهر مذاکراتی انجام داده است و احتمال دارد این بازیکن را در فصل آینده با لباس تیم سیرجانی ببینم.

۲ بازیکن رسما از استقلال جدا شدند +عکس

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | جدایی 2 استقلالی قطعی شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | جدایی 2 استقلالی قطعی شد"، کلیک کنید.