فان دایک: به رویای خود نزدیک شده‌ایم

فان دایک: به رویای خود نزدیک شده‌ایم

کاپیتان تیم ملی فوتبال هلند تاکید کرد که رویای آن‌ها قهرمانی در یورو است و می‌خواهند به این رویا برسند.

به گزارش تفریحبار، تیم ملی فوتبال هلند در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ به مصاف ترکیه رفت.

هلند باوجود آن که با یک گل از حریف خود عقب افتاد اما نه تنها در ۹۰ دقیقه جبران کرد بلکه گل پیروزی را هم به ثمر رساند تا حریف انگلیس در نیمه نهایی شود.

به نوشته اسپورت، فان دایک کاپیتان هلندی‌ها از پیروزی برابر ترکیه بسیار خوشحال است و تاکید کرد به دنبال قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ هستند.

او گفت: بسیار خوشحالیم که در این بازی سخت توانستیم به پیروزی برسیم. رویای ما قهرمانی در یورو است و می‌خواهیم این رویای را واقعی کنیم.

فان دایک ادامه داد: یک گام دیگر به رویای خود نزدیک شده‌ایم. من واقعا به این بازیکنان بسیار افتخار می‌کنم و با شایستگی توانستیم راهی نیمه نهایی شویم. ترکیه هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت. به ویژه بازیکن این تیم یلماز که تقریبا در همه جا بود. مهار این بازیکن برای هر مدافعی سخت است. خوشحالیم که پیروز شدیم و اکنون باید روی حریف بعدی خود تمرکز کنیم.  

تیم ملی فوتبال هلند در نیمه نهایی به مصاف انگلیس می‌رود. در دیگر بازی این مرحله تیم‌های اسپانیا و فرانسه به مصاف هم خواهند رفت.

پایان خبر تفریحبار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فان دایک: به رویای خود نزدیک شده‌ایم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فان دایک: به رویای خود نزدیک شده‌ایم"، کلیک کنید.