قوه قضاییه آزادی ۲ متهم پرونده فساد در فوتبال را تکذیب کرد

قوه قضاییه آزادی ۲ متهم پرونده فساد در فوتبال را تکذیب کرد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش قوه قضاییه، برخی رسانه‌ها امروز پنجشنبه، خبری درباره با آزادی ۲ نفر از ۳ بازداشتی در پرونده فساد در فوتبال منتشر کرده‌اند که طبق پیگیری‌ها این خبر صحت ندارد.

به گفته رئیس‌کل دادگستری استان کرمان، تا‌کنون در ارتباط با این پرونده ۷ متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند که ۳ نفر در بازداشت به سر می‌برند و متهمان دیگر پرونده با قرار وثیقه آزاد هستند، اما ممنوع‌الخروج شده‌اند.

بر اساس پیگیری‌ها تحقیقات قضایی در ارتباط با این پرونده همچنان ادامه دارد.

عصر امروز برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که خداداد افشاریان رئیس پیشین کمیته داوران فدراسیون فوتبال و سهیل مهدی رئیس پیشین سازمان لیگ با قید وثیقه آزاد شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قوه قضاییه آزادی ۲ متهم پرونده فساد در فوتبال را تکذیب کرد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قوه قضاییه آزادی ۲ متهم پرونده فساد در فوتبال را تکذیب کرد"، کلیک کنید.