قیمت سکه و طلا امروز 27 اردیبهشت؛ نوسان سکه در کانال 40 میلیونی – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

قیمت سکه و طلا امروز 27 اردیبهشت؛ نوسان سکه در کانال 40 میلیونی - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تفریحبار، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز پنجشنبه (27 اردیبهشت) بازار طلای تهران با کاهش 100 هزار تومانی نسبت به روز گذشته 40 میلیون و 700 هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم با افزایش 100 هزار تومانی نسبت به دیروز، 38 میلیون تومان معامله شد.

نیم سکه در جریان معاملات امروز بدون تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته، 23 میلیون و 700 هزار تومان و قیمت ربع سکه با 100 هزار تومان افزایش، 15 میلیون تومان معامله شد.

قیمت سکه یک گرمی هم بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز، هفت میلیون و 200 هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای 18 عیار امروز در بازار طلای تهران به سه میلیون و 364 هزار تومان رسید.

امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به 2 هزار و 385 دلار رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت سکه و طلا امروز 27 اردیبهشت؛ نوسان سکه در کانال 40 میلیونی – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت سکه و طلا امروز 27 اردیبهشت؛ نوسان سکه در کانال 40 میلیونی – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.