مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی متخلف در لرستان باطل شد – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی متخلف در لرستان باطل شد - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تفریحبار، حجت‌الله عباسیان صبح امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در بازدید و نظارت از برخی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان بر رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران تأکید شد.

وی اضافه کرد: در بازدیدهای دوره‌ای انجام شده در هفته گذشته، هفت اخطار به برخی دفاتر داده شد و دو مجوز دفتر خدمات مسافرتی در استان به دلیل وجود تخلفات باطل شد.

معاون اداره کل میراث‌فرهنگی لرستان، تصریح کرد: در حال حاضر چهار دفتر خدمات مسافرتی در مرحله صدور مجوز بوده که از این تعداد سه دفتر در شهرستان خرم‌آباد و یک دفتر در شهر بروجرد است.

عباسیان، افزود: نظارت‌های دوره‌ای بر دفاتر خدماتی و گردشگری در سطح استان ادامه داشته و با دفاتر متخلف و کم‌کار برخورد می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی متخلف در لرستان باطل شد – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی متخلف در لرستان باطل شد – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.