مدال طلا و نقره مسابقات جهانی آشپزی بر گردن دانشجوی دانشگاه آزاد قزوین

مدال طلا و نقره مسابقات جهانی آشپزی بر گردن دانشجوی دانشگاه آزاد قزوین

دانشجوی رشته مدیریت صنعتی مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در مسابقات جهانی آشپزی سال 2024 سه مدال شامل یک مدال طلا و دو نشان نقره کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تفریحبار، معصومه رجبی دانشجوی رشته مدیریت صنعتی در مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در مسابقات جهانی آشپزی سال 2024 که در نمایشگاه بین المللی لاهور پاکستان و با حضور 15 کشور برگزار شد در بخش غذای تک نفره با ارایه باقلوای قزوین به عنوان دسر ضمن کسب مقام نخست به مدال طلا دست پیدا کرد.

رجبی همچنین موفق شد در بخش غذای تک نفره با ارایه غذای قیمه نثار قزوین به عنوان یکی از غذا های اصیل و شناخته شده ایران ضمن کسب مقام دوم، مدال نقره از آن خود کند، وی در بخش تیمی هم با ارایه غذا های سنتی ایران همچون کشک بادمجان به عنوان پیش غذا، قیمه نثار قزوین به عنوان غذای اصلی و باقلوای قزوین به عنوان دسر ضمن کسب مدال نقره عنوان دوم را به دست آورد.

رجبی، هدف از شرکت در مسابقات جهانی آشپزی سال 2024 را ارایه و معرفی فرهنگ و غذا های اصیل ایرانی با حفظ اصالت و طعم غذا های سنتی ایران به جهانیان برشمرد و گفت: بسیار خوشحالم که توانستم پرچم ایران را بین شرکت کنندگان مطرح دنیا در این مسابقات به اهتزاز دربیاورم.

در این مسابقات داوران و سرآشپز های مطرح دنیا از کشور های آلمان و فرانسه به عنوان داور حضور داشتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدال طلا و نقره مسابقات جهانی آشپزی بر گردن دانشجوی دانشگاه آزاد قزوین" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدال طلا و نقره مسابقات جهانی آشپزی بر گردن دانشجوی دانشگاه آزاد قزوین"، کلیک کنید.