مصوبه تعیین سقف اجاره‌بها هفته آینده ابلاغ می‌شود

مصوبه تعیین سقف اجاره‌بها هفته آینده ابلاغ می‌شود

به گزارش تفریحبار ،مهرداد بذرپاش اظهار کرد: اکثر استان‌ها، سقف اجاره‌بها را در شورای مسکن استان مصوب کرده‌اند و تنها چند استان باقی‌مانده که در روزهای آینده به انجام می‌رسد.

تفریحبار در خبری نوشت:بذرپاش با اشاره به این که قانون مکانیزم‌های سخت‌گیرانه‌ای را برای تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن در نظر گرفته است، گفت: این اولین باری است که دولت با این ابزار بازار اجاره مسکن را کنترل خواهد کرد و با ابزارهای مشخصی که در این قانون برای برخورد با اشخاصی که قانون را رعایت نمی‌کنند، در نظر گرفته شده، امیدواریم وضعیت بازار اجاره مسکن سامان پیدا کند.

فصل جابجایی مستاجران در بازار مسکن از اواخر اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد.

۲۱۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصوبه تعیین سقف اجاره‌بها هفته آینده ابلاغ می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصوبه تعیین سقف اجاره‌بها هفته آینده ابلاغ می‌شود"، کلیک کنید.