ملی پوشان ژیمناستیک برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک به مصر رسیدند

ملی پوشان ژیمناستیک برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک به مصر رسیدند

دو ملی پوش ژیمناستیک هنری ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس، پیش از اعزام به آلمان راهی مسابقات انتخابی جام جهانی مصر شدند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری تفریحبار، مهدی احمد کهنی و مهدی الفتی، دو ملی پوش ژیمناستیک هنری ایران برای شرکت در جام جهانی مصر که مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس محسوب می شود صبح امروز به این کشور سفر کردند و به محل برگزاری این رقابت ها رسیدند.

جام جهانی مصر از پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد و نمایندگان کشورمان بلافاصله پس از این رقابت ها راهی آلمان خواهند شد تا در دور دیگری از جام جهانی و مسابقات کسب سهمیه شرکت کنند.

هدایت ملی پوشان ژیمناستیک هنری ایران بر عهده رضا خیرخواه است. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ملی پوشان ژیمناستیک برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک به مصر رسیدند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ملی پوشان ژیمناستیک برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک به مصر رسیدند"، کلیک کنید.